מובילים
חיים בריאים

aicon

הפקת יום כיף לעובדים

בשנים האחרונות הדאגה לרווחת העובדים במקומות עבודה נמצאת גבוה בסולם העדיפויות של חברות רבות. מנהלים רבים כבר השכילו להבין שעובד שבע רצון הוא עובד תורם, יעיל ופרודוקטיבי יותר לחברה, לכן יש להשקיע משאבים על מנת לשמור את העובדים מרוצים. העלאת שכר היא כמובן הדרך הוודאית להבטיח את שביעות רצונם של העובדים, אך היא לא תמיד אפשרית, בטח לא בחתך רוחבי. 

אחת הדרכים היותר מוצלחות להראות לעובדים שמעריכים אותם ומשקיעים בהם היא ארגון יום כיף עבורם.
יום כיף לעובדים הוא כבר לא דבר חדש בשוק הישראלי ובשנים האחרונות יותר ויותר חברות החליטו לאמץ את המנהג על מנת להגביר את תחושת הגיבוש, השייכות וגאוות היחידה בקרב עובדיהם.

יתרונותיו של יום כיף לעובדים הם רבים, זאת מעבר לתחושה הטובה שהוא נותן להם. היציאה מהשגרה היא חוויה מעוררת עבור העובדים, השגרה המשרדית השוחקת הרבה פעמים גורמת לירידה במוטיבציה ובכוחם של העובדים להשקיע. יום התאווררות מחוץ למשרד תמיד עושה טוב ומפיח רוח חיים בקרב העובדים.

בנוסף, יום כזה הוא גם הזדמנות מצוינת ליצירת תחושת גיבוש בקרב העובדים. בכל יום כיף יש מפגשים ופעילויות משותפות לכלל העובדים, שמובילה ליצירת קשרים חברתיים והכריות חדשות בין העובדים.

הפעילויות החברתיות שנערכות במהלך יום כיף לעובדים הן גם הזדמנות נדירה לאתר דמויות מנהיגותיות חדשות בחברה. לפעמים בתוך תחרות ספורט/ בישול/ הישרדות (או כל קונספט אחר שנבחר ליום כיף)- מתבלטים לפתע דווקא עובדים שונים, שמתקשים להתבלט אולי בתוך השגרה היומיומית. אנשים שפעילות תחרותית מוציאה מהם דברים אחרים, שלא מצאו דרך להביע אותם עד כה.

 

על מה להקפיד בארגון יום כיף לעובדים

 

כאשר מארגנים יום כיף לעובדים חשוב לדאוג לכך שאופי הפעילות יתאים למקסימום עובדים בחברה. כמובן שתמיד יש עובדים שיעדיפו פעילות ספורטיבית על פני אתגרים מחשבתיים ולהפך, תמיד יש כאלו שיעדיפו פעילות קבוצתית על פני תחרויות אישיות וכו'. אף פעם אי אפשר לקלוע לטעם של כולם, אך חשוב לנסות להתאים את הפעילות לרוב העובדים. כאשר מדובר בחברות בסדר גודל בינוני-גדול, הרבה פעמים מפיקים יותר מיום כיף אחד בשנה ואז ניתן לגוון ולתכנן את הימים כל פעם בצורה שונה.

ישנם דברים נוספים שחשוב להקפיד עליהם בהפקת יום כיף לעובדים- בחירת המיקום צריכה להיות מוצלחת ולהתאים לאופי הפעילות הנבחרת, כדאי לדאוג לשלש ארוחות משותפות במהלך היום וכמובן, רצוי לחלק לעובדים מתנות או מזכרות מיום זה. מומלץ לפנות לחברה שמתמחה בהפקת ימי כיף לעובדים על מנת לקבל הכוונה מקצועית ומסודרת ולהגיע לתוצאות המבוקשות.

דילוג לתוכן