הקמת

aicon

חדר כושר

הקמת חדר כושר

המודעות לרווחת העובדים במקום העבודה נמצאת בעליה מתמדת בעשור האחרון. מעסיקים מבינים כיום שעובד מרוצה הוא עובד שתורם יותר למקום העבודה, אפקטיבי יותר ומאמץ תחושת שייכות אמיתית. אך דאגה לרווחת העובד לא מסתכמת רק בדאגה לשכר הולם, דמי הבראה או חופשות, אלא גם דאגה לבריאות העובדים. מחקרים רבים מוכיחים כי פעילות גופנית משפרת מאוד את בריאות העובדים. עובדים בריאים מגיעים להישגים טובים יותר, מפסידים פחות ימי עבודה עקב מחלה ומעורבים פחות בתאונות עבודה. עם השנים, התפתחו מאוד הדרכים השונות בהן ניתן להטמיע את נושא הבריאות בקרב עובדי החברה: שיפור התזונה בחדרי האוכל בעבודה, הנגשת ייעוץ תזונתי לעובדים, ארגון סדנאות והרצאות בנושאי בריאות, תזונה נכונה, הפסקת עישון, שחרור מתחים ועוד. אחת הדרכים היעילות והפופולריות כיום המסייעת רבות לשיפור וקידום בריאות העובדים היא הקמת חדר כושר במקום העבודה.

win win

להשקעה בהקמת חדר כושר במקום העבודה יש יתרונות ברורים ומוכחים: העובדים בריאים ונמרצים יותר, הארגון מרוויח מהפחתה בהיעדרויות, חדר הכושר מהווה מרחב פוטנציאלי לחיזוק עבודת צוות ולשבירת שגרה, האימון המשותף מעורר שיחה ומעודד יצירתיות, מה שהופך את המקום למועדון חברתי וכיפי, הנוחות והזמינות מעודדת את העובדים להתחייב לאורח חיים בריא, הגדרת יעדים בתחום הכושר ועמידה בהן, מעודדת תחושת הישג וגאווה. העובדים שלכם יבואו מוקדם או יישארו שעות נוספות רק בשביל להתאמן יחד עם החברים שלהם. זה בדיוק מה שנקרא: win-win.

חברת מובמנט היא החברה המובילה בישראל בייעוץ, תכנון חדר כושר והקמת חדר כושר במקומות עבודה ובארגונים. הקמנו חדרי כושר במעל ל-40 מקומות עבודה מהמובילים במשק ביניהם חברות הייטק, תקשורת, תעשיה וגופים ציבוריים. אנו מתכננים, מקימים ומתפעלים חדרי כושר מקצועיים ומרחבי אימונים בהתאמה לסביבה הארגונית ויש לנו פתרון לכל מסגרת תקציב.

העובדים בריאים ונמרצים יותר

עובדים בריאים
ונמרצים

חדר הכושר מהווה מרחב פוטנציאלי לשבירת שגרה

מרחב פוטנציאלי לשבירת שגרה

הפחתה בהיעדרויות

עידוד היצירתיות

חדר הכושר מהווה מרחב פוטנציאלי לחיזוק עבודת צוות

חיזוק עבודת הצוות

מדוע כדאי להקים חדר כושר בעבודה?

בריא יותר

קצב החיים בעולם המודרני הוא מהיר מאוד ובמקומות עבודה רבים מתנהלת העבודה בתנאים אינטנסיביים, מלחיצים ותחרותיים. עובדים מבלים כיום שעות רבות במקום העבודה שלהם, שהופך אט אט למקום המרכזי בחייהם, אפילו יותר מהבית. במקומות עבודה רבים מדובר בשעות עבודה ארוכות במיוחד, המתבצעות בעיקר תוך ישיבה מול מחשב, תנאים העלולים להביא במהירות לשחיקה מנטלית אך גם לעליה בבעיות בריאותיות הקשורות לישיבה ממושכת וחוסר בתנועתיות כמו למשל כאבי גב וצוואר, בעיות ראייה, סחרחורות, מיגרנות ועוד.

עובדים מאושרים יותר

חברות וארגונים אשר בוחרים בהקמת חדר כושר במקום העבודה, כחלק מתהליך גדול יותר של קידום הבריאות במקום העבודה, זוכות בעובדים מאושרים יותר, שבעי רצון ממקום עבודתם, בריאים יותר וממוקדים יותר, שנעדרים פחות מהעבודה. מקומות עבודה בהם החלו ביישום תוכניות דומות לעידוד הפעילות הגופנית בקרב העובדים (למשל באמצעות הקמת חדר כושר והנגשתו לכלל העובדים), חוו עלייה בשביעות הרצון של העובדים לצד עליה בפרודוקטיביות ובפריון העבודה.

תכנון חדר כושר במובמנט

בכדי לנצל את הפוטנציאל הרב עבור הארגון בהקמת חדר כושר במקום העבודה, יש לבצע עבודת הכנה מעמיקה וייעוץ של אנשי מקצוע. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. חברת מובמנט מספקת ליווי מקצועי לכל אורך התהליך, החל משלב תכנון חדר הכושר ועד הקמתו, תפעולו ושיווקו בקרב העובדים.

תכנון חדר כושר

איך מתחילים?

הצעד הראשון הוא פגישת הכרות בה נלמד להכיר אתכם ואת מאפייני הארגון או העסק שלכם: מספר העובדים, אופי העבודה, שעות פעילות, והתקציב. בהתאם לכך נגבש קונספט מתאים של חדר כושר ונגיש לכם מספר הצעות של הקמת חדר כושר המתאים לתקציב שלכם ולשטח הייעודי, ונדאג לתכנון חדר כושר מרווח, יעיל, נוח ובטיחותי.

הקמת חדר כושר

תשאירו את זה לנו

בשלב הבא, נפקח ונלווה את תהליך הקמת חדר הכושר מתחילתו ועד סופו, ונדאג לבחירת ציוד הכושר המתאים. לאחר הקמת חדר הכושר, נדאג לשבץ מאמני כושר מקצועיים ומנוסים ונסייע בתפעול חדר הכושר ובניית חוגים ותוכניות אימון עבור העובדים.

בריאות ואושר

בריאות ואושר

אין ספק כי הקמת חדר כושר במקום העבודה היא בונוס עצום הן לעובדים והן למנהלים וכל הצדדים מרוויחים מהשימוש בו. הקמת חדר כושר תורמת הן לעובד כאינדיבידואל והן למקום העבודה כיחידה ארגונית ועסקית. השימוש בחדר הכושר יהפוך את מקום העבודה למהנה, מתגמל ומספק.

הקמת חדר כושר | תכנון חדר כושר
דילוג לתוכן