מובילים
חיים בריאים

aicon

יום גיבוש לצוות בפאב

מחקרים רבים הניבו ממצאים כי לשביעות הרצון של העובדים ישנו קשר הדוק למידת היצרנות שלהם ולמחויבותם לעסק. נמצא כי בתי עסק המקפידים על פעילויות פנאי לעובדים, נהנים מיתרונות רבים. שיעור שחיקת העובדים צונח באופן משמעותי, קשרים קרובים יותר נרקמים בין חברים בצוות העובדים, מה שבתורו תורם גל לשיתוף הפעולה ולתיאום בעבודה ומערכת היחסים בין העובדים להנהלה נעימה וקלה יותר.

לכן, ימי גיבוש הם הרבה יותר מגימיק, הם כלי חיוני וחשוב שמסייע לעסק שלך לפעול בתפקוד מקסימלי. כדי ליהנות מסביבת עבודה נעימה ומעובדים מרוצים, חשוב שנערוך ערבי גיבוש מעניינים, אטרקטיביים ומגייסים לעתים קרובות. ישנן פעילויות רבות שניתן לעשות כצוות, אך האם חשבת על עריכת יום הגיבוש בפאב? לבילוי צוותי בפאב ישנם יתרונות רבים שיספקו לך ולעובדים הנאה מובטחת.

הזדמנות נהדרת לשבור דיסטנס

העובדים שלך רואים בהנהלה כגורם המרוחק ומנותק מהם. כדי להסיר מעט את ההפרדות ולתת להם הזדמנות לראות את הפנים האנושיות של צוות ההנהלה, אין כמו ישיבה משותפת על בר עם השירים שכולם אוהבים וכוס בירה קרה. מהבחינה הזו, בילוי בפאב הוא כלי נהדר כדי לנטוע בעובדיך את התחושה שההנהלה נגישה להם.

גם לעובדים תהיה הזדמנות להכיר טוב יותר את האנשים עמם הם עובדים וליצור היכרויות שאינן מבוססות רק על יחסי עבודה. עובדים המיודדים וקרובים אלו לאלו, עובדים בשיתוף פעולה הדוק יותר ונהנים בסביבת העבודה שלהם ומשקיעים בה.

מרחב המציע מגוון פתרונות

בין אם מדובר באירוע שקט ומכובד בו יסוכם הרבעון האחרון ויוצגו לעובדים נתונים, בין אם חשבת על מצגת מהנה ומשעשעת או על הפעלה חברתית כלשהי לגיבוש הצוות, ואפילו אם פשוט הגיע הזמן לחגוג ולפרוק קצת מתחים, פאב מאפשר לך לעשות את כל הדברים הללו ויתאים את עצמו לצרכיך.

ניתן לייעד את מערכת הסאונד של הפאב ואת מסך הוידאו או המקרן במתחם על מנת להקרין מצגות, סרטונים או לכל מטרה אחת למען הפעולה המגבשת. ניתן לתאם מראש תפריט עם הנהלת הפאב ולשלב ארוחה כיפית ליום הגיבוש.

לחילופין, ניתן לקחת את יום הגיבוש לכיוון מסיבתי יותר ולתכנן תקלוט עם ריקודים ואלכוהול משובח המוגש על ידי ברמן מקצועי או לשלב תחרות קריוקי שתשאיר זיכרונות וסיפורים לזמן רב אחר כך במשרד.

כי זה פשוט כיף

בסופו של דבר, אין דבר שמשדר יציאה מהשגרה והתרעננות מהעבודה כמו ישיבה על הבר. לכן, המרחב של הפאב ייצור עבור עובדיך סביבה שיוכלו לנפוש בה ולחוות משהו שונה בתכלית מסביבת העבודה השגרתית. במסגרת כזו, יהיה להם קל להשתחרר, להיכנס לאווירה של בילוי ולתת ליום הגיבוש צ'אנס אמיתי בו יוכלו להכיר יותר טוב את חבריהם, לשתף פעולה עם הפעילויות ולמלא מצברים לקראת המשך העבודה המשותפת שלכם.

דילוג לתוכן