חיים

בריאים יותר

aicon

צעד ראשון בדרך לאורח חיים בריא

תכניות בריאות קצרות טווח שוברות שגרה ומזרימות רעננות במסדרונות. זהו זמן שמוקדש לפעילויות מעצימות וחווייתיות במגוון תחומים הקשורים לבריאות, ספורט, איכות חיים, וגם העשרה ופנאי. אתם יכולים לבחור ביום אחד בלבד, בשבוע מובנה ואפילו בחודש שלם. הרעיון: לעורר מודעות לבריאות בקרב העובדים, להדגיש את התועלות וההנאות ולהרוויח גם ידע חדש.

יום, שבוע או חודש של בריאות

פותחים את הראש
מהי פעילות הכושר שהכי תתאים לעובדים, איזו הרצאה תעניין או תעורר במיוחד, מה היקף השעות שתרצו להקדיש לשיעורים מיוחדים? אנו נשמח לעזור לכם בבניית התמהיל הנכון "שיפתח את הראש" ויעורר מודעות על פי פרק הזמן המוגדר: יום, שבוע או חודש.

שילוב מושלם בין גוף לנפש

תכנית הפעילות מתבססת על סל רחב של שירותים ופעילויות מקדמות בריאות. מתוך המבחר, "נתפור" מערכת מגוונת שתענה על הצרכים ותתאים לתרבות הארגונית. בתכניות בבריאות קצרות הטווח אנו משלבים פעילויות מתוך חמשת תחומי העיסוק שלנו ויוצרים תמהיל אידיאלי שנותן מענה מושלם לאיזון בין גוף לנפש.

יום בריאות לדוגמא

09:30

שיעור ספינינג אנרגטי

10:30

בדיקת מדדים אישית

11:30

הרצאה בנושא תזונה במשרד או התמודדות עם לחץ ומשברים

13:00

סדנת בטן ומתיחות מעוררת

14:00

עיסויים מרגיעים ומפנקים

15:30

חלוקת ארטיקים בריאים ומרעננים

ייעוץ

אנו מציעים לכם "תפריט" רחב ממנו תוכלו לבחור בעצמכם את הפעילויות המועדפות עליכם, אך אנחנו מבינים שלפעמים הבחירה קשה ומבלבלת. נשמח לייעץ לכם בבניית התכנית, כדי שתבחרו תמהיל שנכון לכם, כזה שימקסם את האפקט של מודעות והנאה בטווח זמן קצר.

ימי/שבוע בריאות

מעניין אתכם? יש לנו עוד פעילויות

דילוג לתוכן