מובילים
חיים בריאים

aicon

הכל על תה

הכל על תה

כל כך הרבה טעמים, כל כך הרבה סוגים, אז איזה תה לבחור?

חיזוק המערכת החיסונית תה אכינצאה, ג'ינסנג, חליטת פקעת ורדים ותה קינמון (עוזר לחימום הגוף לסובלים מקור)
הצטננות ושיעולים – תה מרווה, איקליפטוס וטיליה
ניקוי הדם והכבד חשוב מאוד למאמצי דיאטת חלבונים או
צרכני ממתיקים מלאכותיים – חליטת שן הארי (מנקה גם את הכליות) וחליטת גדילן.
גזים, כאבי בטן ואי נוחות בעיכול – תה שומר, אניס, קמומיל, וטיליה.
מתח, נדודי שינה וחוסר רגיעות – תה קמומיל (בבונג), לואיזה וחליטת קורנית או מליסה.
בחילה – תה נענע, זנגביל ומנטה.
ליחה – חליטת טיליה, תה מנטה, מרווה ואיקליפטוס.

לימון באמת מוסיף המון! מחפשים כמות גדולה יותר של ויטמין C ? לימונים מספקים 80% מהמינון היומי. יתרה מזאת, זה משקה ידידותי לבטן. מוהלים עם מים ושותים, זה מאיץ את זמן ההתאוששות, מנקה את הגוף מרעלים, מחדש תאים ואפילו נפלא לעור הפנים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן