מובילים
חיים בריאים

aicon

לפתוח את 2019 באורח חיים בריא

פותחים שנה באורח חיים בריא

גם השנה נשב על המרפסת, נספור ציפורים נודדות ונחליט שמעכשיו הכול ייראה אחרת. כמה אנחנו אוהבים לקבל החלטות בריאות לשנה החדשה? בטח נתקלתם בקולנוע ובטלוויזיה במנהג של New Year's Resolution – החלטות ויעדים לקראת השנה הבאה.

שנת 2019 עוד רגע כאן, ריכזנו עבורכם 5 החלטות קלות לקבלה ולביצוע.
אז למה אתם מחכים? צאו לדרך בריאה יותר!
השנה נקפיד על התזונה שלנו כן, אנחנו אומרים את זה כל שנה, ובסוף שוכחים וזוללים. בואו ננסה לפעול בצורה חכמה, לבחור שינוי תזונתי אחד ולדבוק בו לאורך כל השנה, למשל- מדי בוקר להכניס ירקות לתפריט ארוחת הבוקר, לאפות שניצלים במקום לטגן, להיגמל כליל מכל המשקאות הממותקים ולעבור למים ותה בלבד .לא מדובר כאן על שינוי מוחלט, אלא מספר צעדים קטנים ובריאים יותר. בחרו הרגל תזונתי אחד משמעותי ודבקו בו.
השנה ננוח יותר כל הזמן מספרים לנו כמה שהשינה חשובה לנו לגוף והיא חלק אינטגרלי מקיום אורח חיים בריא – אז השנה גם נפנים וניישם.
מכבים את הניידים, את הטלוויזיה והאורות הקטנים. נכנסים לשינה ארוכה, של 7/8 שעות מדי לילה, בחדר חשוך ומאוורר.
השנה נשתה יותר מים, מים הם יסוד החיים. הם חשובים וצריך להקפיד לשתות, אבל מי מאתנו באמת שם לב לכמה מים הוא שותה? השנה נעשה שינוי. מדי בוקר פותחים את היום עם כוס מים גדולה ומרעננת, ומתחילים לספור כוסות במהלך היום. כוס בשעה ואפילו שתיים אם אתם ממש מחויבים למטרה. מהלך היום תרגישו נמרצים יותר, עור הפנים שלכם יזהר, מערכת העיכול תירגע ותסתדר, ותראו שקל לכם יותר לרדת במשקל. זו הבטחה!
השנה נבחר לדאוג גם לסביבה נוסעים לעבודה בתחבורה ציבורית \ אופניים \עם החברים ומפחיתים את זיהום אוויר, שתיתם? נהניתם. את בקבוקי הפלסטיק זרקו למחזורית, עברו לשקיות בד במקום שקיות נייר, גם עבור ארוחת העשר במשרד. ומספיק עם כלים חד פעמיים- שינוי קטן אבל כזה שמבטיח שנשאיר עולם טוב יותר לילדים שלנו. לא שווה?
משאירים את ההרגלים הרעים ב2018 בכל מקום מטיפים לנו, אבל הפעם לא נאריך בדברים, אלא נאמר בפשטות – אלכוהול, סיגריות, שומן רווי וצריכת סוכר מוגברת שייכים לשנה שעברה. בואו ננסה להפחית את השימוש בהם עד שייעלמו לגמרי מסדר היום שלנו.
אחרי שעברנו על כל הרשימה, נשאר לנו רק להוסיף פעילות גופנית שהיא הראשונה במעלה.
זה כנראה הדבר החשוב ביותר שתוכלו לעשות בשביל לשמור על אורח חיים בריא. התעמלות סדירה מסייעת בעיכול ובירידה במשקל, ממלאת אתכם אנרגיה, מסייעת לכם לישון טוב יותר בלילה ואפילו עושה אתכם מאושרים יותר, פיזית ונפשית.
מאחלת לכם שנה אנרגטית ומלאה בעשייה.

דילוג לתוכן