מובילים
חיים בריאים

aicon

תחומי פעילות

מגמת קידום הבריאות הפכה בעשור האחרון לחלק בלתי נפרד מהתרבות הארגונית של חברות מובילות ברחבי העולם. תכנית קידום הבריאות של movement מבוססת על ידע מצטבר מהארץ ומחו"ל, מיושמת בחברות וארגונים מובילים ומניבה מהלך מואץ של שיפור תפקוד הארגון, המתבטאת בעליה, בתפוקה ובמוטיבציה של העובדים בסביבת עבודה ובצמצום ימי מחלה ועזיבה. אנו מתמקדים בחמישה תחומים עיקריים בתחום קידום הבריאות: כושר גופני, תזונה נכונה, רפואה מונעת, נפש בריאה וארגונומיה.

כושר גופני

מהו כושר גופני, ולמה הוא כל כך חשוב?

פעילות גופנית סדירה, בתדירות קבועה, מחזקת את השרירים, מאפשרת גמישות, גורמת לתחושת קלילות, עוזרת לשמור על המשקל ומחזקת את המערכת החיסונית. בנוסף, היא מרוממת את מצב הרוח ועוזרת לטפח גישה אופטימית לחיים. השאלה היא מהי הפעילות המועדפת עליכם וכיצד תכניסו אותה לשגרת החיים שלכם? אתם מוזמנים לבחור מתוך מגוון אמצעים ופעילויות שיעודדו פעילות גופנית, בהתאמה לצרכים ולהעדפות שלכם ולאופי הארגון: חוגים ופעילויות קבוצתיות שיגרמו לכם לזוז, יוגה, ריצה, סוגים שונים של אימונים ותכניות אימון תקופתיות, אפליקציה שמודדת צעדים ומלווה אתכם כל היום.

מה החשיבות של תזונה לחיים בריאים?

השפעות התזונה על הגוף הן הרבה מעבר לבריאות הפיזית ולמערכת החיסונית ונוגעות גם למצב הרוח, לפוריות לפעילות המוח וליכולות הריכוז. בסדנאות התזונה והבישול שלנו אנחנו מביאים את המומחים הגדולים בתחום שיעשו סדר בהצפת המידע הקולינרי ובנוסף מציעים לכם: סדנאות ירידה במשקל, ייעוץ דיאטני למטבח בארגון, בר שייקים בריאים במשרד או באירועים, הרצאות במגוון נושאים קולינריים: מהשורות הקטנות שחשוב לקרוא במוצרים שאנחנו קונים בסופרמרקט ועד איזה מזון הכי טוב למח כשעובדים שעות נוספות במשרד.

תזונה

רפואה מונעת

בשלוש מלים: להקדים תרופה למכה.

ההמלצות הברורות מאליהן של שמירה על חיים בריאים, כמו, מניעת עישון, פעילות גופנית קבועה, תזונה מאוזנת וכו', מצטרפות להמלצות על בדיקות תקופתיות, חיסונים, טיפולים מונעים ומעקב כדי להימנע מהפתעות שעשויות לצוץ בעקבות הזנחה. אנחנו מעמידים לרשותכם את כל הכלים, תוך שמירה על הפרטיות שלכם: עמדות בדיקה עצמית, סדנאות גמילה מעישון, מעקב והתייעצות עם המומחים שלנו, בדיקות לגילוי מוקדם של סרטן השד וסרטן העור, בדיקות תקופתיות של מדדי הבריאות השונים: שומן, כולסטרול, לחץ דם, ויטמינים ועוד.

כשגוף ונפש נפגשים: חיים בריאים ומאושרים.

פעילות גופנית קבועה ותזונה מאוזנת הם רק חלק מהמרכיבים החיוניים לחיים בריאים ומאושרים ולתפיסתנו, רווחת העובד אינה נגמרת ברגע שהוא יצא מהמשרד, אלא ממשיכה גם בבית, עם המשפחה. בסדנאות ובהרצאות שלנו, תוכלו לקבל מידע מטובי המומחים עם תכנים מעניינים ורלוונטיים לחייכם היום-יומיים, כמו: שיטות לניהול זמן, הגשמת מטרות, איזון פנאי-עבודה, מיינדפולנס, הורות ומשפחה, זוגיות, כלכלת המשפחה.

נפש בריאה

ארגונומיה

מה הקשר בין האדם וסביבת העבודה שלו?

גם אם נדמה שעבודה מול מחשב אינה דורשת כל מאמץ פיזי, בפועל היא יוצרת עומסים ופגיעות לאורך זמן. אנחנו עורכים תחקיר מקיף, מפיקים דו"ח סקר סיכונים ומציעים תכנית מקיפה לשיפור סביבת העבודה: התאמות בתנאים החיצוניים כמו טמפרטורה, רעשים, מרחב עבודה, ריהוט ועוד, ייעוץ פרטני וקבוצתי לעובדים במחלקות השונות, הרצאות וסדנאות מותאמות ספציפית למחלקות ולאופי העבודה, טיפולים פרטניים לעובדים. ארגונים שעוברים תהליכי אופטימיזציה ארגונומית אצלנו מדווחים על עלייה בתפוקות ושביעות רצון גבוהה יותר. העובדים מרגישים שלארגון אכפת מרווחתם, והארגון מרוויח תוצרים איכותיים יותר.

דילוג לתוכן