מובילים
חיים בריאים

aicon

מתי כדאי לארגן יום כיף לעובדים

כאשר מארגנים יום כיף לעובדים הדבר החשוב ביותר הוא לארגן אותו מחוץ לכותלי המשרד, כדי לשנות את האווירה ולצאת מהשגרה האפרורית של המשרד חייבים לארגן פעילות במקום חיצוני. בחירת המיקום וסוג בפעילות צריכה להתאים לכמה קריטריונים שיש להתחשב בהם. הדבר החשוב ביותר שצריך לקחת בחשבון הוא הרכב כוח האדם שצפוי להשתתף באירוע. יש להיערך הן מבחינת כמות המשתתפים והן מבחינת אופיים, שכן לא כל סוגי הפעילות מתאימים לכולם. ברור כי לא ניתן לקלוע לטעם של כולם, אך צריך לחפש את המכנה המשותף הרחב ביותר. בנוסף, יש להתחשב כמובן באילוצים טכניים כמו התקציב המוקדש לאירוע ותנאי מזג האוויר.

לארגון יום כיף לעובדים ישנם יתרונות רבים. ניתן לארגן אותם בכל ימות השנה, אך ישנן תקופות מומלצות במיוחד. למשל, אחרי תקופה קשה ועמוסה של העובדים וסיום פרויקט גדול או לאחר תקופה בה היו הרבה פיטורים בחברה או דברים אחרים שהעכירו את האווירה. יום כיף לעובדים הוא תמיד דרך מצוינת לשבור את השגרה, לצאת ממשברים וליהנות מיתרונות של כי, גיבוש והנאה של כל העובדים.

באופן יחסי, גם לא מדובר בהשקעה גדולה במיוחד עבור המעסיק. כל חברה, בכל סדר גודל, יכולה למצוא יום כיף מתאים ואיכותי לעובדיה בהשקעה בהחלט סבירה, בייחוד לאור היתרונות הרבים שניתן להשיג באמצעותו.

יום כיף לעובדים בשילוב המשפחה

תקופה נוספת בה מומלץ לערוך יום כיף לעובדים היא בסמוך לחגים גדולים, אז כדאי לערוך יום כיף בהשתתפות משפחות העובדים. כאשר הילדים בחופשה ממערכות החינוך, ההורים תמיד מחפשים דרכים להעסיק אותם. יום כיף בשילוב משפחות העובדים הוא הזדמנות נהדרת לתת לעובדים הרגשה שמשקיעים בהם ולטפח בהם תחושת הערכה ושייכות כלפי הארגון.

כאשר רוצים לארגן יום כיף לעובדים ומשפחותיהם, ניתן לבחור מתוך כמה רעיונות בולטים:
אחת האפשרויות המוצלחות ביותר היא ארגון של יום ספורט לעובדים ובני משפחותיהם, במהלכו משולבים משחקים ותחרויות ספורטיביות נושאות פרסים. אפשרות נוספת היא לקחת את כל העובדים וילדיהם לפארק שעשועים או פארק מים גדול ולשכור את כל המקום לצורך כך.
עוד אפשרות נחמדה היא לארגן עבור העובדים מופע או סרט לילדים ולארגן סביבו מגוון פעילויות רלוונטיות.

ניתן לראות כי האופציות רבות וכדאי לבחור מתוכן בצורה מושכלת. היום פועלות בשוק חברות רבות שמתמחות בהפקת ימי כיף לעובדים במגוון דרכים וצורות. על מנת לארגן יום כיף מוצלח לעובדים מומלץ לפנות לחברה מקצועית כזו שתדע להתאים את סוג הפעילות לצורכי החברה.

דילוג לתוכן